Labels




QUESTIONS TO SALUSA – In English only

questionstosalusa@gmail.com




Friday, September 13, 2013

Croatian -- SaLuSa 13.09.2013






SaLuSa - 13. rujna 2013



Još jedno snažno čišćenje desilo se među onima koji su spremni da se pokrenu prema naprijed. Mi vidimo kako vaše svjetlo sja tako jarko i nadahnjuje druge da učine isto. Osjetite kako nova stvarnost klizi u vaše staro i donosi sa sobom sve potrebne promjene, čineći vas da se osjećate vrlo ugodno i u miru, a najviše od svega, daje vam snagu da potpuno vjerujete sebi i bez ikakvih dvojbi. Ovo povjerenje dolazi iz vaše veze s vašim Višim Ja, jer sada, za mnoge od vas, ništa ne stoji između vas, i vi se tako slobodno pričvršćujete na mudrost vašeg Višeg Ja koju dijeli s vama. Pažljivo ga slušajte, jer ono je vaš najbliži vodič na vašem putu. Osjetite kako informacija koju primate rezonira tako duboko u vama i daje vam osjećaj prepoznavanja tako dobro poznat svakome od vas, a kada ne osjećate takvu rezonanciju, to bi moglo biti zbog nekog problema na kome morate raditi, a vaše Više Ja pokazuje vam što ono jeste. Prihvatite ga i očistite ga s ljubavlju izvan vašeg načina, pa čak i ako niste svjesni nekih pitanja unutar sebe, znajte da su ili možda skrivena duboko u dijelu vašeg nesvjesnog uma i da su očišćena kroz stanje sna, ili ste tražili pomoć nekog drugog, jer vaša energija nosi znanje kako to učiniti. S takvim povezivanjem ste u stanju stvoriti vrlo snažno jedinstvo jednog s drugim, što će omogućiti drugima da to učine, kada budu spremni.

Toliko mnogo vas nas posjećuje u svom uspavanom stanju uma povezujući se sa svojom obitelji i dobijajući smjernice koje tražite, primajući ozdravljenje i čisti oblik ljubavi teče bez ikakvih blokada koje su se ponekad osjećale u budnom stanju uma. Zbog tih posjeta te su blokade sklonjene i mnogi od vas osjećaju ovu čistu ljubav kako ulazi u vaše fizičko tijelo, uzdižući vas i držeći vas u višem stanju uma cijelo vrijeme. Podijelite to osjećanje u kojem se nalazite s drugima s kojima jeste ili samo prolaze kraj vas. Biti ćete iznenađeni kolikim ljudima ste pomogli na ovaj način. Osjećamo da vam je vrlo ugodno biti oko nas, i znamo da je ovo pravo vrijeme da se približimo onima koji žele biti s nama. Mi smo jako ushićeni ovom vezom između svih nas i osjećamo sve vaše misli pune ljubavi. Mi smo vas došli obavijestiti da dijelimo vaše uzbuđenje i zadovoljstvo osjećajući da pravi trenutak konačno dolazi u naše živote, i mi doživljavamo najljepše trenutke u Sada. .

Ovo vrijeme je također prekretnica za sve koji nisu imali nikakvu prethodnu namjeru promjene, a mi također govorimo o vašim starim liderima, oni zasigurno znaju da je došlo vrijeme da se povuku i da novi lideri povedu sve zemlje i sve svoje narode putem jedinstva i mira, stvarajući jedan moćan narod Majke Zemlje koji će biti prihvaćen i priznat u cijelom svemiru. To je ono na čemu radimo zajedno s vama i jako brzo će se ovaj rad jasno vidjeti i biti vidljiv svima koji žele da vide kako se ove promjene događaju, omogućavajući mnogim drugima da budu otvoreni za saznanje o tome što mogu unijeti u svoje živote i pridružiti se snažnom jedinstvu svih onih koji su već svjesni toga..

Ja sam SaLuSa sa Sirijusa i osjećam takvo zadovoljstvo naše intenzivne veze. Mi tako rado dijelimo naša osjećanja i znanje s vama, jer smo se pripremali jako dugo vremena za ove trenutke, ali smo zadivljeni brzinom vašeg svakodnevnog rasta. Mi smo spremni podijeliti mnogo više toga sa svima vama.


Kanal: MADAD


Preveo: Fredi


cobra

MAKE THIS VIRAL!

http://prepareforchange.net/participate/



CLICK THE FIRST BUTTON OF THE RIGHT (CAPTIONS)
TO GET SUBTITLES IN VARIOUS LANGUAGES

please sing this petition

Richard Dolan




CLICK THE FIRST BUTTON OF THE RIGHT (CAPTIONS)
TO GET SUBTITLES IN
VARIOUS LANGUAGES

Ch + Sirius

At the National Press Club in Washington DC from April 29 till May 3, 2013

un